اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اولین شرکت هواپیمایی ایرانی اجاره دهنده ویلا در سراسر دنیا


ویلکسر، اولین شرکت هواپیمایی ایرانی اجاره دهنده ویلا در سراسر دنیا، مفتخر است که خدمات منحصربه‌فرد و جدیدی را به تمام مسافران ایرانی ارائه می‌دهد. اجاره ویلا در پوکت سامویی پاتایا تایلند و بالی اندونزی و سریلانکا اجاره و رزرو آنلاین ویلا در خارج

  اجاره ویلا اجاره ویلا با ساحل اختصاصی ویزای تضمینی کانادا اجاره ویلای استخردار اجاره ویلای کنار دریا اجاره ویلای ساحلی اجاره ویلا در تایلند رزرو ویلا اجاره آنلاین ویلا اجاره ویلا در پوکت رزرو آنلاین ویلا اجاره ویلا در سامویی اجاره ویلا در بالی اجاره ویلا در شمال اجاره ویلا شمال اجاره ویلا در پاتایا h[hvi ,dgh h[hvi ,dgh nv jhdgkn اجاره ویلای ارزان ویلای اجاره ای در تایلند اجاره ویلا با ساحل اختصاصی تایلند اجاره ویلا کنار دریا تایلند اجاره ویلای استخردار تایلند اجاره ویلای ارزان تایلند ویلای اجاره ای در تایلند اجاره ویلا در شمال تایلند و پوکت ویزای کانادا به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود ویزای موقت کانادا ویزای دائم کانادا برای ثبت درخواست و دریافت هر یک از 2 قسم ویزای کانادا از دو طریق می‌توان اقدام کرد. ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و روش دوم مراجعه حضوری به سفارت کانادا و ارائه مدارک به صورت دستی و پرکردن مدارک در محل سفارت کانادا که اصطلاحا به آن (Draft یا Paper) می‌گویند. ویزای توریستی کانادا ویزای تضمینی کانادا اخذ ویزای کانادا اخذ ویزای توریستی کانادا ویزای توریستی کانادا تضمینی ویزای 5 ساله کانادا ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن هزینه ویزای مولتی کانادا هزینه ویزای توریستی کانادا

5 ویلای کنار دریا در شهر سامویی

شرکت ویلکسر علاوه بر هدف اصلی خود که بالا بردن سطح کیفی اقامت در خارج از کشور برای گردشگران ایرانی است به دنبال این است که به سلیقه گردشگران ایرانی نزدیک و نزدیکتر شود تا رضایت صد در صد مسافران را در زمینه اجاره ویلا و تورهای گردشگری تامین کند.

 

بر اساس بررسی های انجام شده توسط تیم بازاریابی ویلکسر بیشتر مسافران ایرانی که علاقه مند سفر به آسیای جنوب شرقی هستند، خواهان اقامت در ویلاهایی با ساحل اختصاصی هستند. مجموعه ویلاهای ویلکسر طیف گسترده ای از سلایق مسافران را پوشش میدهد و ویلاهایی با موقعیت‌های متنوع را در لیست خود جای داده است.

 

در این نوشته تلاش شده تا 5 ویلای ویلکسر در جزیره سامویی تایلند که دارای ساحل اختصاصی هستند و طرفداران زیادی دارند معرفی شود. تلاش بر این بوده تا میزان اجاره بها هر پنج ویلا به هم نزدیک باشد تا مقایسه انجام شده مفید واقع شود.

 

۱- ویلای بان آسان (Baan Asan Villa)

 

ویلای بان آسان در تالینگ‌نگام (Taling Ngam) سامویی واقع شده است. این ویلا دارای 5 اتاق با ظرفیت 14 مسافر است و استخری با فضای 100 متر مربع را داراست. از جمله خدماتی که علاوه بر ساحل اختصاصی در این ویلا مزیت محسوب می‌گردد میتوان به  سالن بدن سازی، سرآشپز ویژه، آشپزخانه مجهز، ماساژور حرفه ای و اتاق بازی اشاره کرد.

 

از خدمات و سرویس های این ویلا که هزینه‌ای برای مسافران ندارند می‌توان  به سرو روزانه صبحانه و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

 

شروع قیمت این ویلا برای هر نفر هرشب 165 دلار است.

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویلای ساحلی بان آسان شوید.

 

ویلای ساحلی لب دریا

 

۲- ویلای با ن مکالا (Ban Mekkala Villa)

 

ویلای بان مکالا در تالینگ‌نگام(Taling Ngam) سامویی واقع شده است. این ویلا دارای 6 اتاق با ظرفیت 12 مسافر است یعنی شروع اجاره بها مبلغی معادل 155 دلار برای هر نفر هرشب است. از جمله خدماتی که علاوه بر ساحل و استخر اختصاصی در این ویلا مزیت محسوب می‌گردد می‌توان به  سالن بدن سازی، سرآشپز ویژه، آشپزخانه مجهز، ماساژور حرفه ای و قایق اختصاصی اشاره کرد.

 

از خدمات و سرویس های بدون هزینه این ویلا  می‌توان به سرو روزانه صبحانه و مشاور تفریحی و گردشگریاشاره کرد. این مشاور در طول اقامت در بازدید مناطق مختلف، شناخت بهترین رستوران‌ها، مراکز خرید، بهترین تفربحات با قیمت مناسب و... مسافران را راهنمایی خواهد کرد.

 

این ویلا دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان نیست اما این سرویس را با قیمت بسیار مناسب 40 دلار برای یک ماشین 7 نفره لوکس در اختیار مسافران ایرانی قرار می‌دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویلای ساحلی بان مکالا شوید.

 

ویلا با ساحل اختصاصی تایلند

 

۳- ویلای فرانگیپانی (Frangipani Villa)

 

ویلای فرانگیپانی در مایی نام (Mae Nam) سامویی واقع شده است. این ویلا دارای 5 اتاق با ظرفیت 10 مسافر است یعنی شروع اجاره بها مبلغی معادل 145 دلار برای هر نفر هرشب است.

 

فضای کل ویلا معادل 1235 متر مربع است.  از جمله خدماتی که علاوه بر ساحل و استخر اختصاصی در این ویلا مزیت محسوب می‌گردد، می‌توان به  سالن بدن سازی، سرآشپز ویژه، آشپزخانه مجهز، ماساژور حرفه ای وقایق اختصاصی اشاره کرد.

 

از خدمات و سرویس های این ویلا که میتوانید رایگان از آن بهره ببرید، سرو روزانه صبحانه، سرویس نوشیدنی‌های گرم و اکانت دسترسی به شیکه نت فلیکس است. این ویلا دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان نیست اما این سرویس را به هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای مسافران قرار داده است که معادل 35 دلار برای هر سفر ترانسفری است.  

 

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویلای ساحلی فرانگیپانی شوید.

 

اجاره ویلای کنار دریا لب دریا

 

۴- ویلای لوتوس میسکاوان (Lotus Miskawan Villa)

 

ویلای لوتوس در مایی نام (Mae Nam) سامویی واقع شده است. این ویلا دارای 6 اتاق با ظرفیت 12 مسافر است و شروع اجاره بها مبلغی معادل 142 دلار برای هر نفر هرشب است.

 

فضای کل ویلا معادل 1635 و فضای استخر 24 متر مربع است.  از جمله خدماتی که علاوه بر ساحل و استخر اختصاصی در این ویلا مزیت محسوب می‌گردد، می‌توان به سرآشپز ویژه، آشپزخانه مجهز، ماساژور حرفه ای وقایق اختصاصی اشاره کرد.

 

از خدمات و سرویس های رایگان این ویلا می‌توانید از سرو روزانه صبحانه، اکانت دسترسی به شبکه نت فلیکس، سرویس نوشیدنی‌های گرم و 1 ساعت ماساژ برای هر نفر بهره ببرید. این ویلا دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان نیست اما این سرویس را به هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای مسافران قرار داده است که معادل 35 دلار برای هر سفر ترانسفری است. 

 

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویلای ساحلی لوتوس شوید.

 

اجاره ویلای ساحلی لب دریا سامویی

 

۵- ویلای لا لاگونه (La Lagune Villa)

 

ویلای لا لاگونه در نا مویانگ(Na Mueang) سامویی واقع شده است. این ویلا دارای 5 اتاق با ظرفیت 10 مسافر است و شروع قیمت برای هر نفر هرشب معادل با 86 دلار است.  

 

از خدمات و سرویس های رایگان این ویلا که هزینه‌ای برای مسافران ندارند می‌توان  به سرو روزانه صبحانه وترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. مسافران میتوانند از خدمات هزینه داری چون سرو نوشیدنی های گرم و سرد،کرایه ماشین، خدمات خشکشویی، نگهداری از کودک توسط پرستار و ... اشاره کرد.

 

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه ویلای ساحلی لا لاگونه شوید.

 

اجاره ویلا با ساحل اختصاصی

 

شما می‌توانید از طریق وبسایت ویلکسر و سیستم فیلترینگ آن، ویلای مورد نظر خود را با تمام امکاناتی که در ذهن دارید در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای سفر شما به جزیره سامویی را انجام دهند.

منبع: ویلکسر

همه چیز در مورد اندونزی

اندونزی در یک نگاه

 

اطلاعات کلی

 

واحد پول: روپیه اندونزی که به اختصار IDR نوشته می‌شود.

پایتخت: جاکارتا

زبان رسمی: اندونزیایی

اختلاف زمان جاکارتا-تهران: 3:30+

برق شهری: 230 ولت است.

پیش شماره: 62+

شماره های ضروری:

 

  • شماره پلیس: 110
  • شماره آمبولانس: 118-119

 

امنیت: به طور کلی کشور اندونزی دارای امنیت خوب و بالایی است، اما به دلیل توریستی بودن باید موارد امنیتی را کاملا در نظر داشته باشید. در مناطق توریستی تعداد جیب برها زیاد است، پس حواستان به لوازم شخصی و کیف دستیتان باشد. و مثل همیشه به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از بیمه مسافرتی استفاده کنید.

 

از مواردی که باید یه آن توجه کنید مسمومیت با نوشیدنی‌های الکلی است. به دلیل مالیات بالایی که واردات مشروبات الکلی در اندونزی دارد، دستفروشان محلی مشروبات الکلی را با مواد دیگر مخلوط می‌کنند. توجه داشته باشید که حتما از رستوران‌ها و بارهای معتبر نوشیدنی خود را تهیه کنید و اگر با قیمت غیر معقول ارزانی مواجه شدید خریداری نفرمایید.

 

زبان: به هر کجای بالی که سفر کنید افرادی را پیدا می‌کنید که به راحتی انگلیسی صحبت می‌کنند بخصوص در مناطق توریستی مانند کانگو، اوبود و سمینیاک اما در مناطق دیگر سطح زبان انگلیسی بسیار ضعیف می‌گردد. جای نگرانی نیست تمام افرادی که در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند و یا راهنمای تور هستند به زبان انگلیسی آشنایی دارند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

جشن ها و فستیوال‌های اندونزی: در ماه رمضان بسیاری از رستوران‌ها و مغازه‌ها بسته هستند، پس هنگام سفر به اندونزی این نکته را فراموش نکنید. از جشن‌های بزرگ اندونزی می‌توان سال نو بالی در ماه مارچ را نام برد که با نام نییپی (Nyepi) مشهور است.

 

وسایل نقلیه: به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن Skyscanner استفاده کنید که مشابه این اپلیکیشن ها در ایران هم استفاده می‌گردد و هم دارای کرایه معقول و به صرفه ای است و هم شما را در کمترین زمان به مقصد مورد نظرتان می‌رساند. برای آگاهی از برنامه حرکت اتوبوس، قطار و قایق ها می‌توانید از وبسایت 12Go.asia استفاده کنید و حتی مسیر حرکت این وسایل نقلیه را هم ببینید. و هم چنین می‌توانید از اپلیکیشن بلو برد تاکسی (Blue Bird Taxi) هم استفاده کنید.

 

برنامه ریزی برای سفر به اندونزی

 

به طور کلی آب و هوای اندونزی گرم و استوایی است و در طول سال تغییرات چندانی را شاهد نخواهید بود. از ماه نوامبر تا مارچ معمولا پرباران است و از آپریل تا اکتبر معتدل و آفتابی است. به دلیل اینکه اندونزی کشور بزرگی است بهتر است قبل از عظیمت، آب و هوای منطقه ای که به آن سفر می‌کنید را بررسی کنید.

 

 

 

هزینه سفر به اندونزی

 

هزینه سفر به اندونزی به خود شما بستگی دارد، می‌تواند بسیار گرون و یا بسیار مقرون به صرفه باشد. شما می‌توانید در ویلاهای لوکس و ارزان بالی اقامت کنید و یا یک هتل و یا حتی مهمانپذیر ساده را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از هزینه های سفر به اندونزی محاسبه شده است. به طور معمول روزی ۲۵ تا ۳۰ دلار هزینه سفر به اندونزی است اما اگر شما می‌خواهید همه تفریحات را تجربه کنید باید بودجه ای بالاتر از 35 دلار برای هر روز درنظر بگیرید. اجاره آنلاین ویلا در بالی در سایت ویلکسر امکان پذیر است.

 

اقامت:

 

۶ دلار برای اتاق‌هایی بیش از ۲ تخت

۱۵-۲۵ دلار برای اجاره یک اتاق ساده خصوصی

۳۰ دلار برای یک اتاق استاندارد

برای اتاقی با تمام امکانات بیش از ۶۰ دلار

 

غذا:

 

برای هر نفر هر پرس غذای خیابانی ۲-۳ دلار

رستوران ۵ دلار

رستوران‌های شیک ۱۵ دلار

بطری آب ۱.۵ لیتری ۰.۳۷ دلار

آبجو بطری بزرگ ۱.۸۶ دلار

آبجو در بار ۴ دلار

 

حمل و نقل شهری:

 

کرایه موتور روزی ۴ دلار – ماهی۴۴ دلار

وسایل حمل و نقل عمومی ۵ دلار

پروازهای داخلی ۳۳ تا ۵۰ دلار

 

برای سفر چه با خود ببریم

 

وسایلی که با خود می‌برید بستگی به مقصد شما و تفریحاتی که در نظر گرفته اید دارد. اگر به بالی سفر می‌کنید و می‌خواهید موج سواری کنید پس نیاز به وسایل مخصوصی ندارید، اگر به جاوا و سوماترا سفر می‌کنید برای بازدید از معابد نیاز به سارونگ دارید و لباس‌هایی که به سرعت در رطوبت خشک شوند.

 

تفریحات اندونزی

 

همانطور که اشاره شد، اندونزی سرزمینی است که برای هر سلیقه ای تفریحی دارد. با تمام جمعیت بالای توریستی که هر ساله از این کشور دیدن می‌کنند هنوز مناطق بکر و ناشناخته ای هم از آن باقی مانده است بخصوص در جاوا و ساموترا که عمدتا ناشناخته باقی مانده اند.

 

اگر در سفر خود به دنبال ماجراجویی هستید، اندونزی انتخاب‌های بسیاری را پیش پای شما قرار می‌دهد از جمله موج سواری، رفتینگ، پاراگلایدر و ... . در ادامه به تعدادی از تفریحاتی که در اندونزی می‌توانید تجربه کنید پرداخته شده است.

 

سوار بر موج ها شوید!

 

سرزمین موج های افسانه ایی! در حقیقت می‌توان گفت اندونزی بهشت موج سواران و علاقه مندان به این ورزش هیجان انگیز است. اگر به بالی سفر می‌کنید بهترین مناطق موج سواری در بالی کنگو (Canggu)،مدوی (Medewi) و محبوب ترین آنها یولوواتو (Uluwatu) است.

شما می توانید با اجاره ویلا در بالی اندونزی خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.

منبع: http://villexer.com/blog/Indonesia-Travel-guide

شرایط لازم ویزای توریستی کانادا

از چه طریقی می توان برای دریافت این ویزا اقدام نمود؟

 

گرفتن وقت سفارت کانادا به جهت انجام امور مربوط به انگشت نگاری چندان کار دشواری نیست، فقط کافی است اطلاعات مورد نیاز سفارت در فرم های مشخص تکمیل گردند و برای سفارت ارسال شوند، اما به دلیل حساسیت کار و غالبا به دلیل محدودیت زمانی و جلوگیری از اشتباه، عموما این کار توسط افراد و شرکت‌های حرفه ای در این زمینه صورت می گیرد، که بارها این فرمها را تکمیل نموده اند، وقت سفارت برای مسافران خود دریافت کرده اند و نحوه انجام امور، از صفر تا صد را به خوبی می دانند.

 

انواع ویزای توریستی کانادا؟

 

دو مدل ویزای توریستی برای علاقه مندان ورود به کشور کانادا در نظر گرفته شده است:

 

1- ویزای توریستی با یک بار ورود (Single entry): دارندگان این مدل ویزا تنها می توانند یک بار و به مدت مشص وارد خاک کانادا شوند و بعد از خروج ویزای آنها دیگر اعتبار نخواهد داشت.

 

2- ویزای توریستی با چندبار ورود (Multiple Visa): ویزای توریستی کانادا به مسافر این اجازه را می‌دهد که در مدت اعتبار ویزا به تعداد دفعات دلخواه از طریق کلیه ی مرزها وارد خاک کانادا شده و هربار به مدت حداکثر 6 ماه در آنجا اقامت داشته باشد. با توجه به مدت اعتبار گذرنامه مدت اعتبار ویزای توریستی شما می‌تواند متغیر باشد اما با توجه به اینکه مدت اعتبار پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال می باشد پس نهایت اعتبار ویزای کانادا برای ایرانیان ۵ ساله است و به همین دلیل به ویزای مولتی ۵ سال معروف می‌باشد. از این طریق تنها با یکبار طی کردن مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا و با یکبار صرف هزینه می توانید چندین بار به کانادا سفر کنید و از شرایط و امکانات ایده آل این کشور لذت ببرید.

 

انواع ویزای توریستی کانادا

 

چه کسانی می توانند برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنند؟

 

گرفتن ویزای توریستی آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست، برای اخذ این ویزا نیاز است که مدارکی که از طرف کشور کانادا مشخص شده اند به این سفارت ارائه گردد، در صورت تایید و مشخص بودن دلیل سفر به این کشور شما ویزای توریستی کانادا را خواهید گرفت و آماده سفر به این کشور زیبا می شوید.

 

به همین منظور همان طور که گفته شد اولین قدم تهیه مدارک مورد نیاز است که برای راحتی شما این موارد را می‌توانید از اینجا دانلود کرده و طبق آن اقدام به جمع آوری مدارک نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا

 

آیا ویزای شنگن برای دریافت ویزای کانادا ضروری است؟

 

بارها شنیده می شود که اگر فردی ویزای شنگن نداشته باشد نمی تواند حتی برای اخذ ویزای کانادا اقدام کند و در صورتی که چنین کاری صورت گیرد، قطعا و یقینا مسافر به اصطلاح ریجکت می شود و با در خواست شخص مبنی بر دریافت ویزا مخالفت می شود.

 

می توان گفت که این جمله با این سبک و سیاق درست نیست، شما در هیچ جا و در هیچ سایت معتبری نخواهید دید که داشتن ویزای شنگن برای اخذ ویزای کانادا اجباری باشد، اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که  داشتن این ویزا از نداشتن آن به مراتب بهتر است.

 

ویزای شنگن کانادا

 

با این مدرک ما سعی داریم به افسر سفارت کانادا و مسئول انگشت نگاری نشان دهیم که شما سفرهای مهم دیگری قبلا داشته و به ایران برگشته اید و این بار هم در صورت دریافت ویزای کانادا باز به صورت عادی و در زمان مشخص به کشور باز خواهید گشت و به قصد پناهندگی وارد این کشور نمی شوید.

 

از چه طریقی می توان وارد خاک کانادا شد؟

 

باید بدانید که ویزای توریستی یکی از راه های ممکن برای ورود به کشور کاناداست، این در صورتی است که ممکن است بعضی از افراد به فکر مهاجرت کامل به کانادا باشند و تصمیم داشته باشند که در کانادا زندگی کنند.

 

بر این اساس کشور کانادا روش ها و شرایط بسیار متنوع و مختلفی را طراحی و برنامه ریزی کرده است تا این حد که حتی ایالت های مختلف طرحهای متفاوت و مربوط به خود را دارند، برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها و شرایط مهاجرت حتما در آینده مطالب بیشتری در سایت خواهیم گذاشت اما شما همواره می توانید با ویلکسر تماس بگیرید و با مشاوران اخذ ویزای توریستی و مهاجرتی صحبت کنید، همچنین می توانید با پر کردن فرم اطلاعاتی زیر و ارسال آن از طریق ایمیل مشخص شده بر روی سایت همکاران و مشاوران ما را در ارائه بهترین خدمات همراهی کنید.

 

فرم اطلاعات فردی و خانوادگی ویزای توریستی کانادا

 

 

ویزای توریستی کانادا

منبع: ویزای توریستی کانادا

رویدادهای سالیانه پوکت

مسابقه قایق سواری هیجان یک رقابت شیرین را به زیبایی خیره کننده سواحل پوکت می‌آورد. مسابقه از جزیره ناکا یای (Naka Yai) آغاز می‌شود و تا جزیره یائو (Yao) ادامه پیدا می‌کند و در نهایت شرکت کنندگان خط ساحلی کربی در لائم نانگ (Laem Nang) را به سمت پایین حرکت می‌کنند.

 

بعد از مسابقه مهمانی بزرگی در جزیره کرابی (Krabi) در نزدیکی خلیج چالونگ (Chalong) برگزار می‌شود. هرساله بیش از 50 قایق بادبانی در این رقابت شرکت می‌کنند. این مسابقه به عنوان سرگرم کننده ترین مسابقه آسیا شناخته شده است.

 

  • زمان: 31 ژانویه – 4 فوریه

 

ویلاهای پیشنهادی ویلکسر:

 

۲. فوریه

 

♦ نمایشگاه وات چالونگ پوکت (Wat Chalong)

 

 

وات چالونگ یا نمایشگاه معبد چالونگ یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جزیره پوکت است. اولین بار در سال 1933 این نمایشگاه توسط یکی از کشاورزان محلی برگزار شد. بعد از چندین ماه کار سخت و زمان رسیدن محصولات افراد دور هم جمع می‌شوند و در محوطه معبد، نمایشگاه سرگرم کننده ای را برگزار می‌کنند.

 

با گذشت زمان نمایشگاه همزمان با جشن سال نو چینی برگزار شد تا بزرگداشتی باشد از آمیختگی میراث چینی و تایلندی.

 

  • زمان: 12-18 فوریه
  • مکان: معبد چالونگ، چالونگ

 

ویلاهای پیشنهادی ویلکسر:

 

♦ جشن سال نو چینی در پوکت

 

این جشن نشان از پیوند عمیق فرهنگ چینی در جامعه چینی-تایلندی جزیره پوکت است. سردر بسیاری از فروشگاه ها و منازل با بنرهای قرمز و فانوس، ربان و گل تزیین می‌شود.

 

این مراسم یکی از مهمترین جشن های است که در جزیره برگزار میشود و در طول آن برنامه های شاد و متنوعی را شاهد خواهید بود. در این زمان می‌توانید غذاهای مخصوصی که برای سال نو تهیه و سرو می‌شود را تست کنید و با فرهنگ چینی-تایلندی کاملا آشنا شوید.

 

  • زمان: 21-23 فوریه
  • مکان: تالنگ (Thalang)، کربی (Krabi)، دیبوک (Dibuk)، فانگ نگا (Phang Nga)

 

♦ جشن شهر کهن پوکت

 

 

فستیوال شهر کهن پوکت در مرکز تاریخی شهر کهن (Old Town) برگزار می‌شود و در طول فستیوال خیابان‌های اطراف شهر کهن مکانی برای رژه های متنوع فستیوال تبدیل می‌شود. برنامه های بسیاری در این مدت برپا است از جمله جشن نور، رژه فرهنگی، قایق سواری، رقص سنتی چینی و ... .

 

  • زمان: 21-23 فوریه
  • مکان: شهر کهن پوکت، تالانگ

 

۳. آپریل

 

♦ هفته موتور سواری

 

 

هفته موتورسواری در پوکت هر سال برگزار می‌گردد و یکی از بزرگترین رویدادهای جنوب شرقی آسیا است. در این رویداد کلکسیونی خارق العاده از برندهای هویوندا (Hondas)، هارلی (Harleys) و موتورهای سنگین را شاهد خواهید بود.

 

در این رویداد می‌توانید از پخش موزیک زنده، مسابقات، مهمانی‌ها و خیریه هایی که انجام میشود لذت ببرید. این رویداد برای تمام موتورسواران و علاقه مندان به موتور بسیار جذاب خواهد بود.

 

  • زمان: 11-14 آپریل
  • مکان: ساحل پاتونگ، پوکت

 

♦ جشن آب (سونگکران) در تایلند

 

 

محبوب ترین فستیوال سال نو تایلندی جشن آب بازی است که در آن تمام افراد از پیر و جوان به خیابان ها می‌آیند و با تفنگ آب پاش، کیسه آب و سطل آب یکدیگر را خیس میکنند و معتقدند که روحشان از بدی تصفیه میگردد.

 

این چشن و فستیوال هر سال تعداد زیادی مسافر را از نقاط مختلف به سمت تایلند و مخصوصا جزیره تایلند می آمورد، در ایران هم این فستیوال بسیار شناخته شده می باشد به نحوی که از مدتها قبل مسافران علاقه مند به این فستیوال هیجان انگیز و مفرح برنامه ریزی سفر خود را به این مقصد و برای لذت از این فستیوال انجام می دهند. 

 

  • زمان: 13-15 آپریل
  • مکان: در همه محله های جزیره پوکت بخصوص پاتونگ

 

۴. ژوئن

 

♦ ماراتن لاگونا

 

 

هزاران دونده از سرتاسر جهان برای شرکت در این ماراتن به پوکت سفر می‌کنند. در این مسابقه دونده ها درمنطقه زیبای لاگونا در ساحل بانگتاو هرساله به رقابت می‌پردازند.

 

این مسابقه دارای بخش‌های مختلفی چون  مارتن استقامت، دو سرعت، دو 10 متر و ماراتن کودکان در طول 2 روز برگزار می‌شود.

 

  • زمان: 9-10 ژوئن
  • مکان: لاگونا، ساحل بانگتاو

 

♦ فستیوال ازدواج پراناکان (بابا)

 

 

این فستیوال فقط برای زوج‌های جوان نیست بلکه متعلق به تمام کسانی است که علاقه به شناخت آداب و رسوم ازدواج چینی دارند. و

 

رود برای تمام عموم آزاد است و آنها می‌توانند شاهد ازدواج زوج‌های جوان و این مراسم زیبا باشند. در این فستیوال، شما شانس این را پیدا می‌کنید تا از دو قصر چینی-پرتغالی پوکت که فقط برای مراسم ازدواج مورد استفاده قرار می‌گیرند بازدید کنید.

 

  • زمان: ماه ژوئن
  • مکان: شهر کهن پوکت

 

ویلاهای پیشنهادی ویلکسر:

 

۵. جولای

 

♦ فستیوال کاتو پوکت

 

فستیوال کاتو و یا فستیوال فرهنگی خیابان‌های کاتو، بسیار شاد و دوست داشتنی است. بازار دست فروشان، تئاترهای خیابانی، موسیقی زنده و برگزاری بازی های سنتی تایلند برای کودکان بخشی از این فستیوال هیجان انگیز است.

 

  • زمان: ماه جولای
  • مکان: روستای کاتو، پوکت

 

ویلای پیشنهادی ویلکسر:

 

۶. سپتامبر

 

♦ فستیوال پور تور ( ارواح گرسنه)

 

 

فستیوال پور تور و یا ارواح گرسنه جشنواره آیینی - مذهبی چینی است و در آن غذا، شمع و گل تقدیم به رفتگان می‌شود. در این جشنواره 7 شبانه روز اجرای نمایش و موسیقی زنده در بازارهای محلی نزدیک معابد چینی برگزار می‌شود و شما می‌توانید غذاهای محلی را با قیمت بسیار ارزانتری خریداری کنید.

 

  • زمان: سپتامبر 2018
  • مکان: تمام معابد چینی در پوکت

 

۷. نوامبر

 

♦ کارناوال پاتونگ

 

کارنوال پاتونگ در اوایل ماه نوامبر به دلیل وارد شدن به فصل پر رونق پوکت جشن گرفته می‌شود. این کارناوال که به مدت 3 روز برگزار می‌شود تمام ساحل پاتونگ را به شور و هیجان وامیدارد.

 

دستفروشان محلی و جمعیت تماشاگران برای مشاهده دسته کارناوال با لباس های پر زرق و برق و زیبا از هیجانات این کارناوال فراموش نشدنی هستند.

 

  • زمان: 1-3 نوامبر
  • مکان: ساحل پاتونگ

 

ویلاهای پیشنهادی ویلکسر:

 

♦ جشن نور (Loy Krathong)

 

 

این جشن هر سال در پوکت برپاست. در این جشن بالن های آرزو زیادی روشن میشود و شمع‌های تزیینشده با دسته های گل به دل آب سپرده می‌شوند و شما شاهد صحنه‌های زیبایی از روشنایی بی‌مانند شمع‌ها خواهید بود.

 

  • زمان: 23 نوامبر
  • مکان: در سراسر جزیره پوکت به ویژه پاتونگ، کاتا و کارون

 

۸. دسامبر

 

♦ مسابقه قایق سواری پوکت

 

مسایقه جایزه بزرگ پوکت یکی از محبوب ترین مسابقات قایق سواری آسیا است. علاوه بر برگزاری مسابقه در طول این یک هفته جشن‌ها و مهمانی‌های بزرگ و سرگرمی‌های متنوعی به بهانه این مسابقه برپاست.

 

  • زمان: دسامبر
  • مکان: ساحل کاتا

 

ویلاهای پیشنهادی ویلکسر:


ادامه در  رویدادها و فستیوال‌های مهم سالیانه پوکت

اجاره آنلاین ویلا در ویلکسر