اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

شرایط لازم ویزای توریستی کانادا

از چه طریقی می توان برای دریافت این ویزا اقدام نمود؟

 

گرفتن وقت سفارت کانادا به جهت انجام امور مربوط به انگشت نگاری چندان کار دشواری نیست، فقط کافی است اطلاعات مورد نیاز سفارت در فرم های مشخص تکمیل گردند و برای سفارت ارسال شوند، اما به دلیل حساسیت کار و غالبا به دلیل محدودیت زمانی و جلوگیری از اشتباه، عموما این کار توسط افراد و شرکت‌های حرفه ای در این زمینه صورت می گیرد، که بارها این فرمها را تکمیل نموده اند، وقت سفارت برای مسافران خود دریافت کرده اند و نحوه انجام امور، از صفر تا صد را به خوبی می دانند.

 

انواع ویزای توریستی کانادا؟

 

دو مدل ویزای توریستی برای علاقه مندان ورود به کشور کانادا در نظر گرفته شده است:

 

1- ویزای توریستی با یک بار ورود (Single entry): دارندگان این مدل ویزا تنها می توانند یک بار و به مدت مشص وارد خاک کانادا شوند و بعد از خروج ویزای آنها دیگر اعتبار نخواهد داشت.

 

2- ویزای توریستی با چندبار ورود (Multiple Visa): ویزای توریستی کانادا به مسافر این اجازه را می‌دهد که در مدت اعتبار ویزا به تعداد دفعات دلخواه از طریق کلیه ی مرزها وارد خاک کانادا شده و هربار به مدت حداکثر 6 ماه در آنجا اقامت داشته باشد. با توجه به مدت اعتبار گذرنامه مدت اعتبار ویزای توریستی شما می‌تواند متغیر باشد اما با توجه به اینکه مدت اعتبار پاسپورت‌های ایرانی ۵ سال می باشد پس نهایت اعتبار ویزای کانادا برای ایرانیان ۵ ساله است و به همین دلیل به ویزای مولتی ۵ سال معروف می‌باشد. از این طریق تنها با یکبار طی کردن مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا و با یکبار صرف هزینه می توانید چندین بار به کانادا سفر کنید و از شرایط و امکانات ایده آل این کشور لذت ببرید.

 

انواع ویزای توریستی کانادا

 

چه کسانی می توانند برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنند؟

 

گرفتن ویزای توریستی آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست، برای اخذ این ویزا نیاز است که مدارکی که از طرف کشور کانادا مشخص شده اند به این سفارت ارائه گردد، در صورت تایید و مشخص بودن دلیل سفر به این کشور شما ویزای توریستی کانادا را خواهید گرفت و آماده سفر به این کشور زیبا می شوید.

 

به همین منظور همان طور که گفته شد اولین قدم تهیه مدارک مورد نیاز است که برای راحتی شما این موارد را می‌توانید از اینجا دانلود کرده و طبق آن اقدام به جمع آوری مدارک نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا

 

آیا ویزای شنگن برای دریافت ویزای کانادا ضروری است؟

 

بارها شنیده می شود که اگر فردی ویزای شنگن نداشته باشد نمی تواند حتی برای اخذ ویزای کانادا اقدام کند و در صورتی که چنین کاری صورت گیرد، قطعا و یقینا مسافر به اصطلاح ریجکت می شود و با در خواست شخص مبنی بر دریافت ویزا مخالفت می شود.

 

می توان گفت که این جمله با این سبک و سیاق درست نیست، شما در هیچ جا و در هیچ سایت معتبری نخواهید دید که داشتن ویزای شنگن برای اخذ ویزای کانادا اجباری باشد، اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که  داشتن این ویزا از نداشتن آن به مراتب بهتر است.

 

ویزای شنگن کانادا

 

با این مدرک ما سعی داریم به افسر سفارت کانادا و مسئول انگشت نگاری نشان دهیم که شما سفرهای مهم دیگری قبلا داشته و به ایران برگشته اید و این بار هم در صورت دریافت ویزای کانادا باز به صورت عادی و در زمان مشخص به کشور باز خواهید گشت و به قصد پناهندگی وارد این کشور نمی شوید.

 

از چه طریقی می توان وارد خاک کانادا شد؟

 

باید بدانید که ویزای توریستی یکی از راه های ممکن برای ورود به کشور کاناداست، این در صورتی است که ممکن است بعضی از افراد به فکر مهاجرت کامل به کانادا باشند و تصمیم داشته باشند که در کانادا زندگی کنند.

 

بر این اساس کشور کانادا روش ها و شرایط بسیار متنوع و مختلفی را طراحی و برنامه ریزی کرده است تا این حد که حتی ایالت های مختلف طرحهای متفاوت و مربوط به خود را دارند، برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها و شرایط مهاجرت حتما در آینده مطالب بیشتری در سایت خواهیم گذاشت اما شما همواره می توانید با ویلکسر تماس بگیرید و با مشاوران اخذ ویزای توریستی و مهاجرتی صحبت کنید، همچنین می توانید با پر کردن فرم اطلاعاتی زیر و ارسال آن از طریق ایمیل مشخص شده بر روی سایت همکاران و مشاوران ما را در ارائه بهترین خدمات همراهی کنید.

 

فرم اطلاعات فردی و خانوادگی ویزای توریستی کانادا

 

 

ویزای توریستی کانادا

منبع: ویزای توریستی کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.