اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

همه چیز در مورد اندونزی

اندونزی در یک نگاه

 

اطلاعات کلی

 

واحد پول: روپیه اندونزی که به اختصار IDR نوشته می‌شود.

پایتخت: جاکارتا

زبان رسمی: اندونزیایی

اختلاف زمان جاکارتا-تهران: 3:30+

برق شهری: 230 ولت است.

پیش شماره: 62+

شماره های ضروری:

 

  • شماره پلیس: 110
  • شماره آمبولانس: 118-119

 

امنیت: به طور کلی کشور اندونزی دارای امنیت خوب و بالایی است، اما به دلیل توریستی بودن باید موارد امنیتی را کاملا در نظر داشته باشید. در مناطق توریستی تعداد جیب برها زیاد است، پس حواستان به لوازم شخصی و کیف دستیتان باشد. و مثل همیشه به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از بیمه مسافرتی استفاده کنید.

 

از مواردی که باید یه آن توجه کنید مسمومیت با نوشیدنی‌های الکلی است. به دلیل مالیات بالایی که واردات مشروبات الکلی در اندونزی دارد، دستفروشان محلی مشروبات الکلی را با مواد دیگر مخلوط می‌کنند. توجه داشته باشید که حتما از رستوران‌ها و بارهای معتبر نوشیدنی خود را تهیه کنید و اگر با قیمت غیر معقول ارزانی مواجه شدید خریداری نفرمایید.

 

زبان: به هر کجای بالی که سفر کنید افرادی را پیدا می‌کنید که به راحتی انگلیسی صحبت می‌کنند بخصوص در مناطق توریستی مانند کانگو، اوبود و سمینیاک اما در مناطق دیگر سطح زبان انگلیسی بسیار ضعیف می‌گردد. جای نگرانی نیست تمام افرادی که در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند و یا راهنمای تور هستند به زبان انگلیسی آشنایی دارند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

جشن ها و فستیوال‌های اندونزی: در ماه رمضان بسیاری از رستوران‌ها و مغازه‌ها بسته هستند، پس هنگام سفر به اندونزی این نکته را فراموش نکنید. از جشن‌های بزرگ اندونزی می‌توان سال نو بالی در ماه مارچ را نام برد که با نام نییپی (Nyepi) مشهور است.

 

وسایل نقلیه: به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن Skyscanner استفاده کنید که مشابه این اپلیکیشن ها در ایران هم استفاده می‌گردد و هم دارای کرایه معقول و به صرفه ای است و هم شما را در کمترین زمان به مقصد مورد نظرتان می‌رساند. برای آگاهی از برنامه حرکت اتوبوس، قطار و قایق ها می‌توانید از وبسایت 12Go.asia استفاده کنید و حتی مسیر حرکت این وسایل نقلیه را هم ببینید. و هم چنین می‌توانید از اپلیکیشن بلو برد تاکسی (Blue Bird Taxi) هم استفاده کنید.

 

برنامه ریزی برای سفر به اندونزی

 

به طور کلی آب و هوای اندونزی گرم و استوایی است و در طول سال تغییرات چندانی را شاهد نخواهید بود. از ماه نوامبر تا مارچ معمولا پرباران است و از آپریل تا اکتبر معتدل و آفتابی است. به دلیل اینکه اندونزی کشور بزرگی است بهتر است قبل از عظیمت، آب و هوای منطقه ای که به آن سفر می‌کنید را بررسی کنید.

 

 

 

هزینه سفر به اندونزی

 

هزینه سفر به اندونزی به خود شما بستگی دارد، می‌تواند بسیار گرون و یا بسیار مقرون به صرفه باشد. شما می‌توانید در ویلاهای لوکس و ارزان بالی اقامت کنید و یا یک هتل و یا حتی مهمانپذیر ساده را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از هزینه های سفر به اندونزی محاسبه شده است. به طور معمول روزی ۲۵ تا ۳۰ دلار هزینه سفر به اندونزی است اما اگر شما می‌خواهید همه تفریحات را تجربه کنید باید بودجه ای بالاتر از 35 دلار برای هر روز درنظر بگیرید. اجاره آنلاین ویلا در بالی در سایت ویلکسر امکان پذیر است.

 

اقامت:

 

۶ دلار برای اتاق‌هایی بیش از ۲ تخت

۱۵-۲۵ دلار برای اجاره یک اتاق ساده خصوصی

۳۰ دلار برای یک اتاق استاندارد

برای اتاقی با تمام امکانات بیش از ۶۰ دلار

 

غذا:

 

برای هر نفر هر پرس غذای خیابانی ۲-۳ دلار

رستوران ۵ دلار

رستوران‌های شیک ۱۵ دلار

بطری آب ۱.۵ لیتری ۰.۳۷ دلار

آبجو بطری بزرگ ۱.۸۶ دلار

آبجو در بار ۴ دلار

 

حمل و نقل شهری:

 

کرایه موتور روزی ۴ دلار – ماهی۴۴ دلار

وسایل حمل و نقل عمومی ۵ دلار

پروازهای داخلی ۳۳ تا ۵۰ دلار

 

برای سفر چه با خود ببریم

 

وسایلی که با خود می‌برید بستگی به مقصد شما و تفریحاتی که در نظر گرفته اید دارد. اگر به بالی سفر می‌کنید و می‌خواهید موج سواری کنید پس نیاز به وسایل مخصوصی ندارید، اگر به جاوا و سوماترا سفر می‌کنید برای بازدید از معابد نیاز به سارونگ دارید و لباس‌هایی که به سرعت در رطوبت خشک شوند.

 

تفریحات اندونزی

 

همانطور که اشاره شد، اندونزی سرزمینی است که برای هر سلیقه ای تفریحی دارد. با تمام جمعیت بالای توریستی که هر ساله از این کشور دیدن می‌کنند هنوز مناطق بکر و ناشناخته ای هم از آن باقی مانده است بخصوص در جاوا و ساموترا که عمدتا ناشناخته باقی مانده اند.

 

اگر در سفر خود به دنبال ماجراجویی هستید، اندونزی انتخاب‌های بسیاری را پیش پای شما قرار می‌دهد از جمله موج سواری، رفتینگ، پاراگلایدر و ... . در ادامه به تعدادی از تفریحاتی که در اندونزی می‌توانید تجربه کنید پرداخته شده است.

 

سوار بر موج ها شوید!

 

سرزمین موج های افسانه ایی! در حقیقت می‌توان گفت اندونزی بهشت موج سواران و علاقه مندان به این ورزش هیجان انگیز است. اگر به بالی سفر می‌کنید بهترین مناطق موج سواری در بالی کنگو (Canggu)،مدوی (Medewi) و محبوب ترین آنها یولوواتو (Uluwatu) است.

شما می توانید با اجاره ویلا در بالی اندونزی خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.

منبع: http://villexer.com/blog/Indonesia-Travel-guide

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.