اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

چرا از پنل داخلی کولر گازی آب می آید؟


در مورد پرتاب آب از کولر گازی علت های زیادی مطرح می باشد که سرویس کاری به موقع و رفع خرابی می تواند در بهبود عملکرد پنل داخلی کولر موثر واقع گردد.


دلایل پرتاب آب از کولر گازی چیست و چگونه می توان در جهت رفع آن اقدام نمود؟


از آنجا که پرتاب آب کولر گازی یکی از اتفاقات بدی است که ممکن است در فصل گرما برای کولر به وجود آمده و مخل آسایش در زندگی شود.


و علاوه بر این امر که به دلیل گرم بودن هوا اذیت کننده می باشد، خسارت زیادی نیز از بابت تخریب گچ و نمای ساختمان می کند که  باید برای رفع این مشکل اقدام جدی به عمل آید.


ضمن آنکه سرویس کولر گازی در بازه های زمانی مناسب می تواند در مورد عدم وقوع پرتاب آب از کولر گازی و یا کم شدن باد کولر گازی موثر واقع شود.


پرتاب آب از کولر گازی

پرتاب آب از کولر گازی علت های زیادی می تواند داشته باشد که ما در اینجا به مهمترین آن عوامل اشاره می کنیم:

اولین علتی که ممکن است باعث علت پرتاب آب از کولر گازی شود کمبود گاز اسپیلت است. اما کمبود گاز چه ارتباطی به پرتاب آب دارد؟


با این مقاله همراه شوید تا بتوانید پاسخ این سوال را بیابید.


فرآیند سرمایش کولر گازی رابطه مستقیمی با گاز اسپیلت دارد، به همین علت اگر به هر دلیلی گاز کولر کاهش یابد، نحوه کار کردن آن نیز دچار اختلال می شود و موجب نقص در عملکرد آن می گردد به این صورت که فین های داخلی یخ می زند و در فاصله ای که کمپرسور کولر گازی کنتاکت یا از کار می افتد این یخ ها آب شده و پرتاب می شود.


بنابرین بعد از چک کردن نشتی های احتمالی، و اطمینان از اینکه انسدادی بین لوله های تخلیه ایجاد نشده است بهترین راه این است که میزان گاز کولر را چک کنیم.


دومین علتی که ممکن است اتفاق بیفتد، شکستگی سینی زیر کولر(که در این حالت وجود یک ترک بالای قاب باعث این مشکل می شود) است که باعث پرتاب آب می شود. اما باید گفت که احتمال وقوع این امر نسبت به مورد اول بسیار کم است و در بیشتر مواقع تنها با شارژ گاز اسپیلت مشکل حل می شود.


توصیه می شود که در فواصل زمانی یک تا دو ساله نسبت به سرویس کولر گازی اقدام کنید و در مورد صداهای غیر طبیعی یا عملکرد غیر معمول آن بی تفاوت نباشید که ممکن است این امر موجب افت شدید در عملکرد کولر شود.


علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی

 


علت پرتاب آب از کولر گازی

ما در اینجا به صورت مختصر در مورد علت پرتاب آب از کولر گازی توضیح دادیم و روش های حل آن را بیان نمودیم.


اما آیا صرفا توجه به این موارد می تواند راهگشای مشکلات تعمیر کولر ما واقع شود؟


چه راهکارهایی می توانیم برای داشتن عملکرد صحیح وسایل برقی خود در منزل داشته باشیم؟


زمان سرویس به موقع کولر گازی می تواند ضمن افزایش نحوه عملکرد آن از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و طول عمر آن را افزایش دهد.


توجه به این مسئله تأثیر زیادی در افزایش سطح عملکرد کولر گازی خواهد داشت.


علت پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی

دلایل گفته شده از عمده علت های پرتاب آب از پنل داخلی کولر گازی می باشد. که در صورت عدم رفع آن می تواند کارایی کولر را تحت تأثیر قرار دهد.


علاقمندان می توانند برای یادگیری بیشتر در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی شرکت نمایند.


منیع: آذین سرویس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.