اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

اجاره ویلا در سامویی تایلند

ویلکسر برای برآورده کردن خواسته‌های مسافران، بهترین ویلاهای جهان را با تمام امکانات ضروری برای ایرانیان و در جذاب‌ترین مقاصد آماده کرده است تا کار جستجو برای هموطنان عزیز آسان شود.

مجتمع آموزشی برق

مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب دوربین مداربسته ،آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب کولر گازی، آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری، آموزش نصب دربهای اتوماتیک و چندین رشته برقی پرکاربرد دیگر که تماما توسط اساتیدی که خود دارای تجربه عملی در صنعت برق، الکترونیک و اتوماسیون هستند تدریس می شوند کارآموزان مشتاق به شرکت در این دوره ها پس از اتمام دوره آموزشی خود به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و بدون هیچ دغدغه ای حرفه خود را پیش گیرند.

 

آموزش PLC

https://fannipaytakht.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-plc

https://amoozeshbargh.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-plc

 

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

https://fannipaytakht.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C

https://amoozeshbargh.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9/

آموزش تابلو برق صنعتی

آموزش تابلو برق صنعتی یکی از اصلی ترین گرایش های برق می باشد در این دوره آموزشی که در مجتمع آموزشی برق برگزار می شود هنرجویان تمامی مدارات فرمان و قدرت مربوط به مونتاژ تابلو برق را در کارگاه به صورت عملی نصب خواهند کرد و علاوه بر این مباحثی چون نصب و تنظیمات اینورتر و PLC LOGO در تابلو برق انجام خواهد شد که در زمینه خود بسیار پیشرفته می باشند.


سرفصل های آموزش تابلو برق صنعتی

معرفی و آشنایی کامل با قطعات و تجهیزات تابلو برق صنعتی

کلیدها، کنتاکتورها، لوازم اندازه گیری، فیوزها، ترمینال ها، شمشها، تایمرها، کنترل کننده ها و… از جمله تجهیزاتی هستند که در تابلو برق کاربرد دارند و در دوره آموزش تابلو برق صنعتی این تجهیزات در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت تا تابلو ها را مونتاژ کنند.


آموزش راه اندازی مدارت فرمان و قدرت پیشرفته

مدارات فرمان ستاره – مثلث، چپگرد و راستگرد، دو سرعته، یکی به جای دیگری و چندین مدار کاربردی و اتوماتیک در برق بصورت کامل ابتدا با نرم افزار های کاربردی طراحی شده و سپس مورد مونتاژ قرار می گیرند.


آموزش نرم افزار Fluidsim  و EKTS

این نرم افزارها برای نقشه کشی مدارات فرمان و قدرت تابلو برق استفاده می شوند و قابلیت RUN کردن را نیز دارند.

ادامه در لینک زیر:

https://amoozeshbargh.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

آموزش تابلو برق صنعتی

آموزش تابلو برق صنعتی در راستای افزایش یادگیری تابلو برق به صورت عملی جهت یادگیری فنون لازم، مناسب برای بازار کار است و همزمان با آن نرم افزارهای مرتبط آموزش داده میشود. تابلو برق صنعتی فضایی فلزی است که مانند قفسه کتاب تجهیزات برقی در آن نصب میشوند. تجهیزات برقی نصب شده در تابلو برق صنعتی با توجه به عملکرد قابل انتظار، متفاوت بوده و توسط مهندسین و طراحان انتخاب میشود. تابلو برق لزوما فضای بسته ای که تجهیزات برقی روی آن نصب می شود نیست.

سرفصل های آموزش تابلو برق صنعتی
معرفی انواع تابلوها از لحاظ ساختار
معرفی تابلوهای Metal Enclosed
معرفی تابلو Metal Clad
معرفی انواع تابلو از لحاظ محل نصب
راه اندازی موتورهای سه فاز
معرفی الکتروموتور های سه فاز
راه اندازی الکتروموتور سه فاز با کنتاکتور و مدار فرمان
طراحی و مونتاژ تابلو بانک خازنی
و... 
ادامه در لینک زیر:

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک شامل تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی می باشد. تعمیرات بردهای الکترونیکی نیاز به کسب تجربه در زمینه تعمیرات می باشد. از این روز کارآموزان به صورت کاملا عملی توسط اساتید مجرب در این حرفه آموزش دیده و پس از گذراندن دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی می توانند به تعمیرات انواع بردهای الکترونیک مسلط شوند.

سرفصل های تعمیرات بردهای الکترونیکی
آموزش الکترونیک پایه
آشنایی با قطعات و ابزار الکترونیکی
آموزش کامل قطعات SMD
آموزش عملی مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی
آموزش عیب یابی بردهای الکترونیک
آموزش عیب یابی و تعمیرات کلی بردها از جمله بردهای زیر
آموزش تعمیرات برد انواع یخچال ساید بای ساید
آموزش تعمیرات و عیب یابی برد انواع ماشین لباسشویی
آموزش تعمیرات و عیب یابی برد انواع ماشین ظرفشویی
آموزش تعمیرات و عیب یابی برد انواع آیفون تصویری
آموزش تعمیرات و عیب یابی برد کولر گازی

آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش نصب پکیج دیواری به صورت کاملا عملی در آموزشگاه فنی پایتخت ارائه می گردد. کار آموزان می توانند با شرکت در کلاس های آموزش نصب پکیج دیواری مراحل نصب و راه اندازی انواع پکیج دیواری را توسط اساتید مجرب فرا بگیرند و پس از اتمام آموزش وارد بازار کار آن شوند.
سرفصل های آموزش نصب پکیج دیواری

آموزش انواع پکیج دیواری
آموزش نحوه کنترل آنالوگ
آموزش نحوه کنترل الکترونیکی
آموزش اقدامات قبل از نصب پکیج دیواری
آموزش نحوه کنترل ولتاژ شبکه برق
آموزش طریقه استفاده از دستگاه کلرزن (کلریناتو)
آموزش روش اتصال پکیج به لوله ها
معرفی انواع سختی گیرهای روی لوله
آموزش نصب سختی گیر
آموزش اتصال لوله های آب به پکیج
آموزش نحوه نصب دودکش پکیج های فن دار
آموزش اتصال پکیج به مدار گاز
آموزش راه اندازی پکیج دیجیتال مطابق با دستورالعمل کارخانه سازنده
آموزش نحوه کنترل و تنظیم شعله پکیج گازی
آموزش نحوه نصب شیرهای تخلیه در پکیج دیواری
آموزش سرویسکاری و تعویض قطعات